Menu Sluiten

Diensten Opbergmeubilair

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Kantoormeubilair – Ergonomische Kantoormeubelen – Interieur Oplossingen – Opbergmeubilair – Aanbod Opbergmeubilair – 

Wenst u meer info over diensten opbergmeubilair kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Diensten Opbergmeubilair

Kantoorinrichting | Duurzaamheid | Kantoormeubilair | Meubilair | Kantooroplossing | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Diensten opbergmeubilair

producten producten producten werkomgevingen leeromgevingen zorgcentra merken zitmeubilair producten zitmeubilair zitmeubilair bureaustoelen opleidingsstoelen stoelen zitbanken barkrukken all zitmeubilair opbergmeubilair producten opbergmeubilair opbergmeubilair leeromgevingen all opbergmeubilair accessoires producten accessoires accessoires all accessoires bureaus amp tafels producten bureaus amp tafels bureaus amp tafels bureaus zitsta bureau vergadertafels bijzettafels opleidingstafels all bureaus amp tafels wanden producten wanden wanden bureauscherm scheidingswand akoestische panelen all wanden capella de ultieme bureaustoel ga naar pagina vibe vibe scheidingswanden voor flexibiliteit en vrijheid ga naar pagina kantoor opleiding zorg projecten kennis design tools design tools design tools product downloads kleuren amp materialen design tools kleuren amp materialen kleuren amp materialen zachte materialen harde materialen product downloads cadsymbolen amp hires afbeeldingen van onze producten ga naar pagina kinnarps colour studio ontdek .

webshop ergodme office office webshop nl fr nl fr home relaxen slapen werken ons verhaal info amp advies thuisadvies showrooms thuisadvies showrooms relaxen overzicht relaxen relaxzetels staopzetels ergogravity salons stressless zitadvies aanpak slapen overzicht slapen slaapoplossingen terug slaapoplossingen matrassen lattenbodems boxsprings ergogravity bed zorgbed bedden en bedkaders diensten opbergmeubilair gespecialiseerde bedrijven hoofdkussens dekbedden bedtextiel ergonomisch slaapsysteem slaapadvies aanpak slapen eigen productie natuurlijk slapen werken overzicht werken oplossingen terug oplossingen zitmeubilair bureaus en tafels ergonomische hulpmiddelen opbergmeubilair akoestische oplossingen dynamisch werken powernap totaalprojecten diensten ergonomisch kantoor thuiskantoor realisaties aanpak ons verhaal info amp advies thuisadvies showrooms ergodme office home showrooms ergodme antwerpen ergodme antwerpen de bruynlaan antwerpen wilrijk t antwerpenergodome.be maak je liever een afspraak deskundig advies door een expert ruime keuze aan produ.

Meer informatie over Diensten opbergmeubilair

buro kantoorinrichting recente realisaties aanpak contact diensten meubilair akoestiek trends acties aanpak hoe wij uw kantoorbeleving optimaliseren heldere communicatie n contactpersoon die al uw vragen snel kan beantwoorden pragmatische en transparante aanpak met langetermijndenken streven naar een verbeterde werkbeleving en welzijn van werknemers optimaal aanpakken van ergonomie esthetiek dynamische space planning en akoestiek enthousiaste leverancier met een uitzonderlijke klantgerichtheid en hoogwaardige dienst naverkoop flexibele voorstellen die samen kunnen gesimuleerd worden breed assortiment aan producten met een uitstekende prijskwaliteitsverhouding een partner die meedenkt rond de indeling van ruimtes materiaalgebruik kleuren en vormen wat traject voor uw kantoorproject . Kennismaking behoefteschets tijdens een eerste kennismaking bespreken we uw noden wensen en ideen Een keuze maken in diensten opbergmeubilair Wij vormen ons e.