Menu Sluiten

Overzicht Kantoormeubilair

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Kantoormeubilair – Ergonomische Kantoormeubelen – Interieur Oplossingen – Opbergmeubilair – Aanbod Opbergmeubilair – 

Wenst u meer info over overzicht kantoormeubilair kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE

Kantoormeubilair | Meubilair | Kantoorinrichting | Duurzaamheid | Kantoren | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Overzicht kantoormeubilair

zakelijke klanten particuliere klanten alle prijzen excl overzicht kantoormeubilair informatie inwinnen Btw. Nl fr mijn shop aanmelden beveiligd email wachtwoord aanmelden wachtwoord vergeten nieuwe account aanmaken creer een klantaccount status van bestelling bekijken eenvoudig favorieten markeren voor later gemakkelijk uw adressen beheren uw facturen in n overzicht service hotline ma vr . . Uur winkelmandje er liggen geen artikelen in uw winkelmandje naar uw winkelmandje service hotline ma vr . . Uur zoek menu topseller magazijn bedrijf kantoorbenodigdheden techniek kantoormeubilair inrichting service inkt toner inspiratiewereld sale terug topseller afvalbakken bureaustoelen bureautafels inkt en toners kantoorkasten lockers magazijnbakken met zichtopening magazijnrekken stellingen open kasten ordners papieren handdoekjes papiervernietigers printpapier stalen kasten stapelbakken transportwagens vergadertafels verrijdbare ladeblokken werktafels whiteboards terug magazijn bedrijf afvalverwerking afvalbeheer terug afvalverwerking afvalbehee.

home afdrukwerk overzicht drukken kopiren schrijf en kantoorbenodigdheden inkt toner diensten ricoh partner overzicht verkoop van kopieerapparaten herstelling langetermijnverhuur omnium onderhoudscontract winkels promotieaanbiedingen contact fr nl naar onze webshop home afdrukwerk schrijf en kantoorbenodigdheden schrijf en kantoorbenodigdheden onze schrijf en kantoorbenodigdheden te koop aangeboden te komen en le bizet op een steenworp van moeskroen en frankrijk in onze winkels gelegen te komen en le bizet dichtbij de grens met noordfrankrijk en moeskroen bieden wij een ruime keuze aan schrijf en kantoorbenodigdheden en kantoormateriaal aan. Studenten ondernemingen en particulieren vinden er alles wat ze zoeken. Naast een ruime voorraad aan materiaal zijn de aangeboden prijzen zeer concurrerend. Van het schoolmateriaal tot dragers waarop u uw logo kunt aanbrengen onze schrijf en kantoorbenodigdheden vallen in de smaak zowel van de student als van de ondernemer Extra uitleg over overzicht kantoormeubilair Dankzij een .

Bericht over Overzicht kantoormeubilair

bruneau voordelen combineer plezier en efficintie snel bestellen mijn account ex btw alle producten hulp amp contact kantoormeubelen kantoorinrichting informatica en bureautica inktpatronen papier en schrijfwaren klassement hygine en onderhoud verpakking en magazijn voeding amp receptie huismerk bruneau stempels en accessoires werkkledij klassement klasseermateriaal voor uw kantoor bent u op zoek naar materiaal om uw documenten te klasseren en te ordenen ringmappen amp tabbladen hefboommappen tabbladen insteekmappen mappen ringen opbergdozen archiefdozen archiefboxen toebehoren klasseerdozen andere klasseringssystemen hangmappen hangmappen voor laden hangmappen voor kasten toebehoren mappen dossiermappen lmapjes mappen met elastiek uittrekbare mappen sorteermappen en parafeermappen klasseren van documenten postbakjes tijdschriftenhouders klasseermodules visitekaartjeshouder fichedozen sor.