Menu Sluiten

Verdelers Opbergsystemen

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Kantoormeubilair – Ergonomische Kantoormeubelen – Interieur Oplossingen – Opbergmeubilair – Aanbod Opbergmeubilair – 

Wenst u meer info over verdelers opbergsystemen kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Verdelers Opbergsystemen

Kantooroplossing | Kantoormeubilair | Meubilair | Kantoorinrichting | Kantoren | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Verdelers opbergsystemen

home over werkwijze expertises realisaties nieuws jobs webshop contact menu nlfren retail ketens welkom bij virtus waar we eerst denken en dan bouwen aan uw nieuwe winkelinrichting. Lees meer zoekt u een retailbouwer voor de totaalinrichting van eacuteeacuten of een reeks winkels heeft u plannen voor een winkelrenovatie een winkelinrichting of een remodeling van een winkelketen nieuwe legplanken of winkelrekken nodig of een vitrine of een toonbank laten maken welkom bij virtus waar we eerst denken en dan bouwen aan uw nieuwe winkelinrichting. Virtus haalt het maximum uit uw vierkante meters en zet klantenbeleving op nummer eacuteeacuten met opbergsystemen in hout metaal of plexi op maat of rekken direct leverbaar uit stock. Bij virtus kan u praktische winkelrekken kopen of winkelmeubilair op maat laten maken met de juiste look en f.

galicogroothandel voor doehetzelf en vakhandel mijn offerte items nl fr en demenu meer dan producten omschrijving of artikelcode home producten merken nieuws over galico werken bij galico contact escalo practo home practo garden practo tools casibel mottez grosfillex garantia rsinence mottez opberging en inrichting vanuit de specialisatie in buisverwerking heeft mottez een volledig assortiment opgebouwd dat gaat van fietsendragers tot haken en opbergsystemen voor in de garage verdelers opbergsystemen lijst Zelfs wielklemmen parkeerbeugels verkeersspiegels en flessenrekken behoren tot het assortiment. Galico is exclusief verdeler van mottez. Overzicht van het assortiment mottez vindt u hier. Een greep uit het aanbod beschermhoes matras ontdek het volledige assortiment verhuismateriaal. Geperforeerde plaat in metaal inclusief haken. Flessenrek in polystyreen set van voor flessen. Meer informatie op www.mottez.com. Galico nv sa oudenaardestraat b b vichte tel. fax. email infogalico.be nieuws w.

Feiten over Verdelers opbergsystemen

contact disclaimer sitemap home partners merken referenties contact magazijninrichting belijning en signalisatie archiefinrichting kantoorinrichting kantoorunits en prefab systeemwanden montage opbergsystemen magazijnrekken legbordstelling palletstelling doorrolstelling draagarmstelling entresol bandenrek maatwerk veiligheidssystemen magazijn accessoires werktafels magazijnbakken ladders controle nl gt home gt kantoorinrichting kantoorinrichting felin levert opslagsystemen voor kantoorinrichting. Als onafhankelijk verdeler bieden wij een assortiment kantoorrekken aan. Hebt u kantoorrekken nodig contacteer ons vandaag nog met een specifieke vraag of voor gratis advies Een extra woordje over verdelers opbergsystemen Bel ons op of stuur een bericht met het contactformulier. Enkele mogelijkheden de mogelijkheden voor de opslag in uw kantoor zijn erg groot hieronder een opsomming van enkele mogelijkheden voor kantoorinrichting legbordrekken klas.