Menu Sluiten

Bedrijven Kantoormeubilair

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Kantoormeubilair – Ergonomische Kantoormeubelen – Interieur Oplossingen – Opbergmeubilair – Aanbod Opbergmeubilair – 

Wenst u meer info over bedrijven kantoormeubilair kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE

Kantoren | Duurzaamheid | Kantooroplossing | Kantoormeubilair | Kantoorinrichting | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Bedrijven kantoormeubilair

skip to content alternativ amnagement et rnovation de bureau professionnel menu wie zijn wij diensten producten realisaties nieuws webshop contact jobs home wie zijn wij diensten producten realisaties nieuws webshop contact steelcase steelcase zoeken wanneer individuen worden samengebracht met een gemeenschappelijk doel in een ruimte die aan hun behoeften voldoet kunnen we de algemene betrokkenheid en prestaties van de organisatie verbeteren. In een wereld die steeds complexer en concurrerender wordt is ruimte belangrijker dan ooit. Steelcase en alternativ workspace solutions helpen u ruimtes te creren die de prestaties van uw medewerkers teams en bedrijf verbeteren. Bezoek de steelcase website bedrijven kantoormeubilair brengt meer op Nieuws categorien alle artikelen categorien dossier nieuws verwezenlijkingen nieuws alternativ lanceert een nieuwe afdeling met de komst van romeo mogos audiovisue.

nl fr onze diensten over ons waar vindt u ons vacatures gratis offerte uw werkruimte schoonmaken ontsmettingsbedrijf vloerbehandeling ramenwasserij gespecialiseerde behandelingen supplies andere diensten member of xlg uw werkruimte schoonmaken ontsmettingsbedrijf vloerbehandeling ramenwasserij gespecialiseerde behandelingen supplies andere diensten member of xlg industrile schoonmaak ziekenhuizen gebouwen schoonmaak van kantoren hotel schoonmaak schoonmaak van bioscopen schoonmaak van scholen schoonmaak van kantoren schoonmaakbedrijf uw werkruimte schoonmaken kantoren schoonmaakbedrijf kantoren schoonmaakbedrijf het is belangrijk om uw kantoren netjes te houden. Een net gebouw maakt immers een goede indruk op uw klanten en is goed voor de mentale en fysieke gezondheid van uw medewerkers. Een beroep doen op een professioneel bedrijf d.

Kennisgeving over Bedrijven kantoormeubilair

generaties ervaring sedert verhuizingen particuliere verhuis bedrijfsverhuis internationale verhuizingen verhuisliften opslagruimte meubelbewaring verhuiscontainers selfstorage verhuisdozen verhuiswagens verhuistips wanneer verhuizen verhuiswagen inladen inpakken voor verhuizing verhuizen met huisdieren wanneer verhuislift huren met container verhuizen offerte aanvragen contact stel uw vraag bedieningsgebied bedrijfsverhuizingen vraag een offerte aan snel amp zorgeloos uw bedrijf verhuizen een bedrijfsverhuizing is een belangrijk moment in de ondernemening en vaak betekent dit slapeloze nachten voor de leiding bent u geïnteresseerd in de prijs van bedrijven kantoormeubilair Het nieuwe bedrijf moet worden ingericht bureaus moeten worden geplaatst kamers ingedeeld schoongemaakt alles ingepakt en n.