Menu Sluiten

Kantoormeubilair Ergonomie

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Kantoormeubilair – Ergonomische Kantoormeubelen – Interieur Oplossingen – Opbergmeubilair – Aanbod Opbergmeubilair – 

Wenst u meer info over kantoormeubilair ergonomie kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Kantoormeubilair Ergonomie

Kantoorinrichting | Meubilair | Kantoren | Kantoormeubilair | Kantooroplossing | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Kantoormeubilair ergonomie

infodesomer.be over ons blog contact totale kantoorinrichting kantoorinrichting renovatie en uitvoeringswerken grond en d plannen volledige cordinatie duurzame kantoorinrichting creativiteit kantoormeubelen eigen meubeldienst ons aanbod ruimtes concentratieplekken directiekantoren kantines refters koffiecorners ontvangst receptie vergaderzalen werkplekken oplossingen akoestiek ergonomie groen op kantoor interieurstyling kabelmanagement landschapskantoor maatwerk scheidingswanden stofferen verlichting collecties tooon. Collectie tooon. Chair collectie tooon. Table collectie ton sur tooon. Collectie ton sur tooon kantoormeubilair ergonomie prijs aanvragen Divider collectie ton sur tooon. Table collectie tst edo tst low elin barkruk tec. Bureaustoel pro chair bureau.

nl fr homepagina kantoormeubilair realisaties werkwijze ergonomie nieuws contact loading.. Een ergonomische werkplek zorgt voor een hogere productiviteit. Hoe werk je gezond en ergonomisch kies een bureaustoel die je bewegingen volgt en een werkvlak dat in de hoogte verstelbaar is zorg dat je tafel en armsteunen op ellebooghoogte staan de bovenrand van je scherm moet op ooghoogte staan plaats je toetsenbord cm van de tafelrand ga met je onderrug tegen de rugleuning van je stoel zitten zorg ervoor dat je rug en schouders goed ondersteund worden en dat je rugleuning los staat zodat je kan bewegen maak gebruik van de trendy zitstatafels. Meer tips en alles over ergonomie op kantoor kan je naleze.

Wat je wil weten over Kantoormeubilair ergonomie

home persoonlijke begeleiding bedrijfsopleiding op maat contact cereon grotestraat genk naar het contacformulier ergonomie aan de werkdesk. Deze trainingsmodule geeft inzicht in en tips over hoe we onze werkplek op de juiste manier kunnen gebruiken. Tijdens de training leert de deelnemer hoe zijn haar rug functioneert. Er gaat aandacht naar de juiste instellingen van stoel en werkdesk. Het belangrijkste deel van deze training is het trainen van een goede zithouding en het inlassen van actieve bewegingspauzes. Deze uiterst praktische doetraining gegeven door een trainer kinesitherapeut kan plaatsvinden op de werkplek of in een oefenruimte met kantoormeubilair. Duur gewoonlijk een halve dagtraining. Aanpassingen mogelijk in de voorbespreking communicatieen softskills stressmanagement stresscoaching ergonomie op de werkplek workshops lezingen contact grotestraat genk contacteer ons copy cereon bvba bekijk onze keuze in kantoormeubilair ergonomie design development robbie vlekken.be .