Menu Sluiten

Specialist Kantoormeubilair

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Kantoormeubilair – Ergonomische Kantoormeubelen – Interieur Oplossingen – Opbergmeubilair – Aanbod Opbergmeubilair – 

Wenst u meer info over specialist kantoormeubilair kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE

Meubilair | Kantoormeubilair | Kantoren | Duurzaamheid | Kantooroplossing | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Specialist kantoormeubilair

webinar woensdag over ons blog outlet support reserved area infodidakta.be menu webinar woensdag over ons blog outlet support reserved area infodidakta.be zoek een product in onze webshop hiddenbackup indien zoekveld leeg is zoek een product in onze webshop hiddenbackup indien zoekveld leeg is ga naar de webshop school kantoor digitaal it realisaties contact menu school kantoor digitaal it realisaties contact school kantoor digitaal it realisaties webinars over ons blog support menu school specialist kantoormeubilair informatie aanvragen kantoor digitaal it realisaties webinars over ons blog support ga naar de webshop contact salesteam advies nodig bij de inrichting van een project lokaal meubilair it of digitaal ontdek hier wie je verder kan helpen didakta bv hillezuid a zwevezele infodidakta.be toon onze openingsuren contacteer ons wat kunnen wij voor jou betekenen ik wil een offerteik wil gecontacteerd worden door een productspecialistik wil een productspecialist laten langskomenik wil de showroom bezoekenik wil een catalog.

route de gembloux suarlee tot uw dienst infomeabi.be attention sur les prix publics de notre catalogue partir du search navigation menu menu home producten kantoormeubilair kantoormeubelen ladeblokken accessoires kantoormeubelen directiemeubilair kantoorstoelen directiestoelen operatorstoelen stoelen voor bezoekers vergaderzalen groepsruimtes onthaalstoelen en zetels kleurstalen van stoelen en mechanismen metalen kasten kapstokken vloerbescherming budgetproducten einde van de serie new arrivals franais producten onze artikelen bereik van meubilair onze artikelen einde van de serie onze artikelen catalogue catalogus meabi specialist in kantoormeubilair meabi is de meubilair en extra uitrusting voor kantoor en computen lees meer over specialist kantoormeubilair Meabi sa heeft meer dan jaar ervaring in kantoorapparatuur. Familiebedrijf dat graag goed wil doen zorgt voor opvolging zowel in het ontwikkelingsproject als in de aftersales service. Het biedt een verscheidenheid aan producten in een opslagruim.

Vragen over Specialist kantoormeubilair

skip to content blog over ons inloggen winkelmandje nl primary menu ergonomisch kantoormateriaal one stop shopping thuiswerk totaalinrichting webshop contact menu sluiten ergonomisch kantoormateriaal one stop shopping thuiswerk totaalinrichting webshop contact webshop contact over meyer gepassioneerd sinds ons fanatieke team dompelt u onder in de wereld van de beste en de meest efficinte kantoorervaring. Meyer voorziet kleine en grote bedrijven van allerlei kantoormateriaal en ondersteunende diensten. Dit alles op maat van uw noden en budget. Efficint besparen met onze efficinte aanpak implementeren we uw ideale kantoorstructuur en realiseren we besparingen door uw verbruik te optimaliseren. Uniek in haar soort sinds zijn wij uw kantoorspecialist. Scherpe prijzen ruim aanbod flexibele service en een uitgesproken persoonlijke aanpak maken meyer uniek in haar soort. Uw kantoor onze passie gepassio.