Menu Sluiten

Oplossingen Opbergsystemen

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Kantoormeubilair – Ergonomische Kantoormeubelen – Interieur Oplossingen – Opbergmeubilair – Aanbod Opbergmeubilair – 

Wenst u meer info over oplossingen opbergsystemen kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Oplossingen Opbergsystemen

Duurzaamheid | Kantooroplossing | Meubilair | Kantoren | Kantoormeubilair | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Oplossingen opbergsystemen

you are using an outdated browser. Upgrade your browser today to better experience this site oplossingen opbergsystemen zijn vaak veelgevraagd Eshop onze diensten assortiment logistiek service cebeo rewards opleidingen amp events inspiratie nieuws dossiers tools projecten catalogen folders magazines contact filialen faq jobs klant worden eshop klant worden onze diensten assortiment logistiek service cebeo rewards opleidingen amp events inspiratie nieuws dossiers tools projecten catalogen folders magazines contact filialen faq jobs klant worden nl fr nl nl fr eshop klant worden home nieuws nieuws blijf op de hoogte van wat reilt en zeilt bij cebeo en in onze sector. Industrie smart tech tertiair residentieel verlichting hvac pv tools building automation kabel cebeo services filialen energie blog subsidies cebeo technologie wat geef jij cadeau deze feestdagen ontdek nu tot en met december de mooiste eindejaarsgeschenken aan schitterende prijzen. Aan de hand van de verschillende thema s vind je zeker en vast het ideale geschenk meer weten ripowersysteem gebaseerd op vxbehuizingen he.

jump to navigation zoeken inloggen registreer winkelwagen nl fr home producten referenties protalk news oplossingenzoeker contact menu vragen contacteer ons home producten referenties protalk news oplossingenzoeker contact inloggen registreer winkelwagen zoeken opslag van gevaarlijke goederen gebruik vergieten van vloeistoffen bestrijding van lekkages u bent hier u bent hier opslag van gevaarlijke goederen diverse opslagsystemen diverse opslagsystemen handige opbergsystemen inzetbaar bij opslagsystemen voor gevaarlijke stoffen. Hieronder vindt u onder andere opbergkoffers voor de opslag van persoonlijke beschermingsmiddelen of praktisch documentenhouders voor het opbergen van handleidingen of veiligheidsinformatiebladen. Bluswateropvang bekijk product documentenhouders bekijk product drain guards bekijk product veiligheidskoffers bekijk product categorie bluswateropvang apply bluswateropvang filter documentenhouders apply documentenhouders filter drain guards apply drain guards filter veiligheidskoffer.

Kennisgeving over Oplossingen opbergsystemen

tips amp advies catalogus handleidingen webshop voor wie uw noden oplossingen producten over ons contact tips amp advies catalogus handleidingen webshop fr nl voor wie werken wij advies over rekken voor magazijn en archief op uw maat home rsaquo voor wie industrie logistiek automotive bouw werkplaatsen van uw productie en werkplaats tot kleedkamer en administratie waarom kiezen voor oplossingen opbergsystemen Opslag en archiefsystemen in alle maten en kleuren. Wij helpen u bij al uw vragen over rekken stellingen voor magazijn werkplaats en archief platformvloeren en scheidingswanden lockers en magazijnkasten intern transport magazijnbakken trappen en ladders werkbanken … Bekijk onze oplossingen almasy nv ar racking project ils turnhout overheden amp instanties bestuur zorg scholen maak meer tijd voor uw kerntaken dankzij de onestopshop voor magazijn archief en kleedkamerinrichting. Wij helpen u bij al uw vragen over archiefrekken magazijnr.